официален дистрибутор на:
Trimble Spectra Precision Renishaw
 
 

Свободни позиции в Солитех АД

  • Офис сътрудник
  • Търговски представител
  • Сервизен инженер

 

ОФИС СЪТРУДНИК

 

 

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Оформя и разпределя кореспонденцията, свързана с дейността на фирмата;
  • Помага и изготвя различна бизнес документация на фирмата;
  • Обработва първични счетоводни документи;
  • Координира и организира административната дейност в офиса;
  • Контрол на потока от информация чрез телефон, e-mail и поща;
  • Водене на кореспонденция с клиенти;
  • Архивиране на фирмената документация;
  • Работа с клиенти.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:

  • Образование в сферата на Бизнес администрация, Финанси, Икономика или др.;
  • Практически опит на подобна позиция – минимум 1 година;
  • Владеене на чужди езици: английски език, позволяващ свободна комуникация и работа с компютърна литература;
  • Отлична компютърна грамотност – работа с MS Office, Internet;
  • Познания в областта на счетоводството и работа със специализирани складово-счетоводни програми са предимство;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Организираност, самоинициатива, настойчивост, умение за работа в екип

 

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

  • Много добри условия на работа;
  • Работа в млад, динамичен и иновативен екип;
  • Трудово правоотношение с постоянно работно време;
  • Мотивиращо заплащане.

Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография и актуална снимка (мотивационно писмо по преценка на кандидата). 

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.

За контакти:  projects@solitech.bg

 

ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

 

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Осъществява и поддържа контакти с корпоративни клиенти на Trimble в цялата страна;
  • Участва в търговския процес, преговаря с ключови клиенти, поддържа клиентска база данни, подготвя оферти и спецификации;
  • Помага и изготвя различна бизнес документация на фирмата;
  • Създава презентации на продуктите и услугите, които компанията предлага;
  • Осигурява техническа консултация на специалисти, проектанти, инвеститори;
  • Анализира изискванията на клиентите и предлага решения;
  • Изготвя периодични доклади за извършената дейност.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:

  • Висше образование в сферата на Геодезия, Маркшайдерство или др.;
  • Практически опит на подобна позиция – минимум 1 година;
  • Познания в областта на геодезията са предимство;
  • Възможност за интензивни пътувания в страната;
  • Владеене на чужди езици: английски език, позволяващ свободна комуникация и работа с компютърна литература;
  • Шофьорска книжка – категория В;
  • Отлична компютърна грамотност – работа с MS Office, Internet;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Организираност, самоинициатива, настойчивост, умение за работа в екип

 

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

  • Много добри условия на работа;
  • Работа в млад, динамичен и иновативен екип;
  • Работа с висококачествени продукти и решения;
  • Трудово правоотношение с постоянно работно време;
  • Дългосрочно сътрудничество и възможности за професионално развитие;
  • Мотивиращо заплащане.

Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография и актуална снимка (мотивационно писмо по преценка на кандидата). 

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.

За контакти:  projects@solitech.bg

 

СЕРВИЗЕН ИНЖЕНЕР

 

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Диагностика, профилактика и ремонт на специализирано оборудване TRIMBLE, геотехнически сензори и пиезометри за нуждите на геодезията, строителството, мониторинга на деформации и други;
  • Монтаж и пускане в експлоатация на апаратура и оборудване;
  • Консултации на настоящи и потенциални клиенти при възникване на технически въпроси;
  • Оказване на помощ и консултация при клиентите за общи и специализирани аспекти при експлоатацията на закупената от фирмата техника;
  • Водене, управление и поддръжка на документация, свързана със сервизната дейност.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:

  • Висше образование (степен бакалавър и/или магистър) в сферата на Машиностроенето, Електрониката, Автоматиката, Информационните технологии;
  • Практически опит на подобна позиция е предимство;
  • Владеене на чужд език: английски език, позволяващ комуникация и работа с техническа литература;
  • Технически, организационни и комуникативни умения;
  • Организираност, самоинициатива, настойчивост, умение за работа в екип;
  • Шофьорска книжка – наличието е предимство.

 

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

  • Работа в корпоративна и динамична среда;
  • Работа в оторизиран сервизен център с квалифицирани специалисти;
  • Обучения в чужбина, при съответните производители;
  • Обучение и подкрепа от екипа;
  • Възможности за професионално развитие;
  • Мотивиращо заплащане.

Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография и актуална снимка (мотивационно писмо по преценка на кандидата). 

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.

За контакти:  projects@solitech.bg

user-name
user-email
user-file
user-shortnote